smpk login sistem maklumat prasekolah kebangsaan

smpk login sistem maklumat prasekolah kebangsaan

Here You Will Find The “smpk login sistem maklumat prasekolah kebangsaan” Links Which Are The Tops That Can Takes You In The Official Login Portals. You Have To Enter Your Login Details In The Required Fields Without Any Mistakes.

  1. Panduan login SMPK dan pengisian Sistem Maklumat Prasekolah Kebangsaan untuk mengumpulkan data pelajar prasekolah secara berpusat.

  2. Sistem Maklumat Prasekolah Kebangsaan – Portal KPM

    www.moe.gov.my/sistemmaklumatprasekolahkebangsaan

    Klik sini untuk ke Sistem Maklumat Prasekolah Kebangsaan.

  3. SMPK: Login Sistem Maklumat PraSekolah Kebangsaan KPM

    studentportal.my/loginsmpk-kpm

    Sistem Maklumat PraSekolah Kebangsaan (SMPK) merupakan sistem yang dibangunkan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) bagi mengumpul data institusi dan murid prasekolah di seluruh negara.

  4. Bagi pihak pengguna dan pelaksana, sistem ini boleh diakses dengan memasuki laman web SMPK pada alamathttps://smpk.moe.gov.my/. Masukkan ID Pengguna dan Katalaluan dan dengan mengklik ikon anak panah untuk log masuk. Setelah log masuk berjaya, maklumat terkini para pelajar boleh dikemaskini. About the author.

  5. Login SMPK. Semuanya digalakkan register dan daftar dengan sistem maklumat prasekolah kebangsaan ini. Ia bagi membolehkan semua prasekolah di Malaysia mengikut garis panduan yang telah ditetapkan bagi menjaga keselamatan dan keperluan anak anak yang belajar di setiap prasekolah kerajaan atau prasekolah swasta.

Conclusion:

We Hope That You Have Successfully Accessed The “smpk login sistem maklumat prasekolah kebangsaan”. If Yes Then You Can Share smpk login sistem maklumat prasekolah kebangsaan Page And Make Bookmark For Further Easy Login.

Leave a Comment